Dla studentów Informacje
Informacje
Szanowni Studenci,
proszę o zapoznanie się ze zmianą organizacji roku akdemickiego 2022/23 dla studentów I i II roku MT.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Przetwarzanie sygnałów - Laboratorium" odbędzie się 30.09 g. 12.00, Ul. Willowa 2 (budynek nr 1), Aula.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Elektronika" odbędzie się 15.09 g. 12.00, ul. Willowa 2 (budynek nr 1), Aula.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Elektryczne zautomatyzowane napędy okrętowe" odbędzie się 15.09 g. 12.00, ul. Willowa 2 (budynek nr 1), Aula.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Aparaty i urządzenia elektryczne" odbędzie się 16.09 g. 13.00, ul. Willowa 2 (budynek nr 1), Aula.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Technika wysokich napięć" odbędzie się 16.09 g. 13.00, ul. Willowa 2 (budynek nr 1), Aula.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Urządzenia elektronawigacyjne" odbędzie się 19.09 godzina 9.00 w sali 036 w budynku PM ul. Wały Chrobrego.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Grafika inżynierska i rysunek techniczny elektryczny" odbędzie się 23.09 g. 12.00, ul. Willowa 2 (budynek nr 1) zbiórka pod Aulą.
Zaliczenie komisyjne z przedmiotu "Systemy sterowania tłokowych silników spalinowych" odbędzie się 26.09 od godziny 12.00 do 16.00 (w 3 grupach po 45 min), ul. Willowa 2 (budynek nr 1), sala 109.
Egzamin komisyjny z przedmiotu "Maszyny elektryczne" odbędzie się 29.09, godzina 11.00 w sali 021 w budynku PM ul. Wały Chrobrego.
Szanowni Studenci,
proszę o zapoznanie się ze zmianą organizacji roku akdemickiego 2022/23 dla studentów III roku MT.
Szanowni Studenci i Pracownicy,
nastąpiła zmiana organizacji roku akademickiego 2021/2022 dla studentów studiów niestacjonarnych kierunku mechatronika.Harmonogram.
Szanowni Studenci i Pracownicy, organizacja zajęć dla studentów studiów niestacjonarnych w roku akademickim 2021/22 będzie odbywała się zgodnie z komunikatem Dziekana WMiE.
W związku ze zmianą terminu realizacji praktyki na statku szkolno-badawczym Nawigator XXI dla studentów III roku MT/MiEP zmianie ulega organizacja roku akademickiego 2021/22. Harmonogram.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję o powołaniu następujących opiekunów grup studenckich na Wydziale Mechatroniki i Elektrotechniki w roku akademickim 2021/2022:
II MT– MiEP - mgr inż. Andrzej Zarębski
III MT – MiEP - mgr inż. Andrzej Dreas
IV MT – EO - mgr inż. Radosław Gordon
Szanowni Studenci,
zaliczenie komisyjne z przedmiotu Systemy sterowania tłokowych silników spalinowych dla II roku MiEP odbędzie się 15.09.2021 r. o godz. 12.00 w auli w budynku przy ul. Willowej 2 (budynek nr 1).
Szanowni studenci egzamin z fizyki odbędzie się 1 kwietnia 2021 r. (czwartek) o godz. 10.00. Egzamin odbędzie się na platformie Moodle.
Uwaga Studenci,
uprzejmie informuję, iż Magazyn Mundurowy jest czynny zgodnie z poniższym:
21.01.2021. w godzinach 10:00 – 13:00
25.01.2021. w godzinach 10:00 – 13:00
26.01.2021. w godzinach 10:00 – 12:00
27.01.2021. w godzinach 10:00 – 12:00
W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy na adres a.podlesna@am.szczecin
Szanowni Studenci i Pracownicy, organizacja zajęć dla studentów studiów niestacjonarnych w roku akademickim 2020/21 będzie odbywała się zgodnie z komunikatem Dziekana WMiE.
Szanowni Studenci przypominamy, iż od 07.01.2021 r. obowiązuje nowy plan zajęć
Studenci II i III roku wracają na zajęcia w murach uczelni zgodnie z powyższym planem.
W związku ze zmianą terminu realizacji praktyki promowej dla studentów II roku MT/MiEP do 20.12.2020 r. zmianie ulega organizacja roku akademickiego 2020/21. Harmonogram.
W związku z zarządzenia nr 116/2020 Rektora Akademii Morskiej w Szczecinie z dnia 25.11.2020 roku, w okresie od 30.11.2020 r. do odwołania zajęcia na Wydziale Mechatroniki i Elektrotechniki będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość z wyjątkiem tych zajęć, które nie mogą być zrealizowane z wykorzystaniem ww. metod i technik.
W związku z powyższym ustalono, iż studenci II i III roku rozpoczną zajęcia hybrydowe 07.01.2021r.
Studenci I roku kontynuują naukę w trybie zdalnym.
W związku z przedłużeniem praktyki programowej na statku szkolno-badawczym Nawigator XXI dla studentów III roku EO do 20.12.2020 r. zmianie ulega organizacja roku akademickiego 2020/21.
Studenci wracają na zajęcia zdalne od 21.12.2020 r., zaś na zajęcia hybrydowe od 07.01.2021 r.
Zmianie ulega również organizacja semestru letniego 2020/21. Harmonogram.
Szanowni Studenci w dniach 12-18.10.2020 r. zostanie uruchomione na platformie Moodle szkolenie BHP. Szkolenie jest obowiązkowe dla wszystkich studentów !!
Szanowni Studenci, w roku akademickim 2020/21 obowiązuje zmieniony rozkład godzinowy zajęć.
Komunikat Rektora
Szanowni Studenci,
w związku ze zmianą organizacji zajęć laboratoryjnych wymuszoną stanem epidemicznym, które zaplanowane zostały w zmniejszonych liczebnie grupach studenckich Decyzja Dziekana WMiE, po akceptacji Prorektor ds. Kształcenia, dr inż. Agnieszki Dei nastąpiła zmiana organizacji roku akademickiego 2019/2020 dla studentów I, II, III i IV roku MT/EO (semestr letni):
- termin realizacji zajęć programowych i zakończenia sesji egzmainacyjnej poprawkowej dla studentów I i II roku MT/EO: 25.09.2020 r.
- termin realizacji zajęć programowych i zakończenia sesji egzmainacyjnej poprawkowej dla studentów III roku MT/EO: 24.07.2020 r.
- termin realizacji zajęć programowych dla studentów IV roku MT/EO: 26.06.2020 r.
- termin zakończenia sesji egzmainacyjnej poprawkowej dla studentów IV roku MT/EO: 17.07.2020 r.
Działając w oparciu o rozporządzenia Ministrów: Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie funkcjonowania uczelni oraz Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej – w zakresie funkcjonowania uczelni morskich, JM Rektor dr hab. inż. kpt. ż.w. Wojciech Ślączka, prof. AMS, przedłużył decyzję o zawieszeniu zajęć dydaktycznych organizowanych przez uczelnię na wszystkich stopniach kształcenia.
Do 10 kwietnia utrzymane zostają także warunki funkcjonowania uczelni – telefoniczny i mailowy kontakt z interesującymi jednostkami administracyjnymi jest możliwy w dni powszednie, w normalnych godzinach funkcjonowania uczelni, pamiętajcie jednak, że uczelnia nie jest otwarta.
Informujemy, że na podstawie zarządzenia JM Rektora Akademii Morskiej w Szczecinie przedłużamy zawieszenie WSZYSTKICH zajęć dydaktycznych do 17 kwietnia 2020 r. Do 10 kwietnia utrzymane zostaną także ograniczenia w bezpośrednim dostępie do uczelni.
Działając w oparciu o rozporządzenia Ministrów: Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie funkcjonowania uczelni oraz Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej – w zakresie funkcjonowania uczelni morskich, JM Rektor dr hab. inż. kpt. ż.w. Wojciech Ślączka, prof. AMS, przedłużył decyzję o zawieszeniu zajęć dydaktycznych organizowanych przez uczelnię na wszystkich stopniach kształcenia (dotyczy to także obron prac).
Do 10 kwietnia utrzymane zostają także warunki funkcjonowania uczelni – telefoniczny i mailowy kontakt z interesującymi jednostkami administracyjnymi jest możliwy w dni powszednie, w normalnych godzinach funkcjonowania uczelni, pamiętajcie jednak, że uczelnia nie jest otwarta. Zarządzenie Rektora
Prosimy o zapoznanie się z wytycznymi dotyczącymi przedłużenia ważności morskich dokumentów marynarzy w okresie ograniczeń związanych z zagrożeniem epidemicznym COVID-19
Informujemy, że Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, biorąc pod uwagę wyjątkowe i nadzwyczajne okoliczności, wprowadza wytyczne dla marynarzy, armatorów oraz urzędów morskich dotyczące przedłużania ważności morskich dokumentów marynarzy. Więcej informacji: http://www.ums.gov.pl/437-wytyczne-dotyczace-przedluzenia-waznosci-morskich-dokumentow-marynarzy-w-okresie-ograniczen-zwiazanych-z-zagrozeniem-epidemicznym-covid-19.html
Wszelkiie zapytania proszę kierować na poniższe adresy mailowe oraz nr telefonów:
Dziekanat WMiE
de@am.szczecin.pl tel.e.kostecka@am.szczecin.pl tel. 91 48 09 955
k.kaczmarczyk@am.szczecin.pl tel. 91 48 09 842
Sekretariat WCK
ck.wmie@am.szczecin.ple.walejko@am.szczecin.pl
Sekretariat KEiE i KAO
a.waszczuk@am.szczecin.pl tel. 91 48 09 385Prowadzący zajęcia są dostępni pod swoimi adresami mailowymi. W razie problemów z uzyskaniem kontaktu proszę niezwłocznie zgłaszać taką sytuację na adres de@am.szczecin.pl.
Ze względu na dynamikę wydarzeń proszę również na bieżąco śledzić stronę internetową AMS, gdyż ustalenia mogą ulec zmianie.
Premier Jarosław Gowin podpisał rozporządzenie, dzięki któremu ważność legitymacji studenckich i doktoranckich zostanie, na mocy rozporządzenia, automatycznie wydłużona do 31 maja, bez konieczności osobistego stawiania się w Dziekanacie.
https://www.gov.pl/web/nauka/legitymacje-studenckie-i-doktoranckie-automatycznie-przedluzone
W związku z Zarządzeniem Nr 12/2020 Rektora AMS z dnia 11.03.2020 r. w sprawie: przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Akademii Morskiej w Szczecinie:
- Zawiesza się na okres od dnia 12.03.2020 r do dnia 01.04.2020 r., z możliwością przedłużenia, wszelkie formy zajęć dydaktycznych dla studentów, doktorantów i zajęcia prowadzone przez Uczelnię dla uczniów szkół ponadpodstawowych i Policealnej Szkoły Morskiej, z wyjątkiem zajęć prowadzonych zdalnie.
- Odwołuje się wszelkie konferencje i imprezy/wydarzenia organizowane przez Uczelnię.
- Zawiesza się wyjazdy służbowe zagraniczne oraz udział w konferencjach krajowych pracowników, doktorantów i studentów Uczelni.
- Wstrzymuje się przyjazdy do Uczelni gości zagranicznych.
- Wstrzymuje się zakwaterowanie nowych osób w domach studenckich Uczelni i wprowadza się zakaz odwiedzin przez gości zewnętrznych.
Zobowiązuję się pracowników, studentów, doktorantów:
- do śledzenia strony internetowej Uczelni i służbowej poczty elektronicznej w celu pozyskiwania najnowszych informacji o funkcjonowaniu Uczelni,
- do stosowania się do zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego mających na celu przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Zobowiązuje się dziekanów do wdrożenia systemu nauczania na odległość w zakresie możliwym do realizacji.
Rozpoczęcie zajęć nastąpi w dniu 12.03.2020 r.
Firma Oldendorff Carriers w niedługim czasie planuje otworzyć rekrutację na szereg stanowisk dla polskich praktykantów w celu wykształcenia przyszłej kadry oficerskiej.
Zachęcamy do uczestnictwa.
Drodzy Studenci!
PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z KOMUNIKATEM GIS:
https://gis.gov.pl/aktualnosci/informacja-dla-uczelni-wyzszych-w-zwiazku-z-ryzykiem-zawleczenia-na-obszar-polski-nowego-koronawirusa-sars-cov-2/
Jakiekolwiek negatywne oznaki i dolegliwości, szczególnie ze strony układu oddechowego powinny być natychmiastowym sygnałem, by skontaktować się z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Szczecinie (https://psseszczecin.pis.gov.pl/) lub zgłosić się do lekarza. Zaleca się też śledzenie komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego oraz innych stosownych służb i bezwzględne podporządkowanie ich zaleceniom.
Jednocześnie informuję, że Kolegium Rektorskie AMS podjęło decyzję o wstrzymaniu wszelkich wyjazdów pracowników i studentów do krajów objętych epidemią KORONOWIRUSA. Decyzja obowiązuje od 26 lutego 2020 roku.
Rektor
Studenci I roku MT zaliczenie z przedmiotu metrologia odbędzie się 06.02.2020 r. (czwartek) o godzinie 10:00 w budynku przy ul. Willowej.
Studenci II roku MT/EO zaliczenie z przedmiotu metrologia i systemy pomiarowe odbędzie się 07.02.2020 r. (piątek) o godzinie 12:00 w budynku przy ul. Willowej.
HARMONOGRAM AKCJI AKADEMIK 2020/2021
- Składanie wniosków przez portal internetowy dostępny na stronie internetowej akademik.am.szczecin.pl, do 03.05.2020 r.
- Wywieszenie listy osób, które złożyły wnioski, do 22.05.2020 r.
- Przyjmowanie odwołań od błędów na liście j. w.do 27.05.2020 r.
- Wywieszenie :
- listy osób, którym przydzielono miejsce w SDM w dotychczasowym pokoju
- listy osób uprawnionych do zmiany miejsca,
- wykaz pokoi i pojedynczych miejsc w pokojach przeznaczonych do zamiany,
- miejsce i termin przydziału miejsc przez KMZSS w ramach zmiany miejsca - do 08.06.2020r.
Studenci II roku MT/EO egzamin z przedmiotu podstawy elektrotechniki i elektroniki odbędzie się 31.01.2020 r. (piątek) o godzinie 10:00 w sali 036.